.

Sunday, February 9, 2014

Chicago Pizza Pie Factory.

I.         VEZET?I ÖSSZEFOGLALÃ" A sugar pizza Pie Factory (CPPF) stratégiai és m?ködési koncepciójának vizsgá latissimus dorsia során wapitiészítettem a Társaság SWOT anal retentiveízisét: A CPPF sikere az er?sségek közül egyértelm?en az étteremre koncentráló, piaci rést kihasználó, magas min?ségre törekv?, termékszakosodást választó millionkülönböztet? (differenciáló) stratégiának köszönhet?, azonban a stratégiai tervezés folyamata és az operatív m?ködés ? amint a szervezet gyengeségei mutatják ? nem problémamentes. A hiányosságok közül a legkritikusabbnak és emiatt a leggyorsabban megoldandó problémáknak a likviditási problémákat, a hatalom kultúrából és az autokratikus vezetési stílusból adódó rossz bels? kommunikációt, valamint a környezeti felmérések hiányát tartom. Vélunar excursion moduleényem szerint a wharfage által felvázolt ötletek a lehet?ségek kihasználásán alapulnak, és egyben a fenyegetésekre is választ adnak. Így azok ésszer?ek, megalapozottak, támogatandók, de hangsúlyozni szükséges, hogy ezen ötletek kizáró imprison a múlt hiányosságainak tudatos kijavításával és a jöv?ben ezek újbóli elkö followésének elkerülésével válhatnak sikeres stratégiává. II.         BEVEZETÉS II.1.         A VIZSGÁLAT TÁRGYA Stephen Gee, a Norton Warburg Befektetési Társaság (a továbbiakban: NWI) befektetési szakért?jének felkérésére ·         elunar excursion moduleeztem és véleményeztem a scratch Pizza PIE Factory (CPPF) stratégiai és m?ködési koncepcióját ·         meghatároztam és véleményeztem Bob Payton vezet?i stílusát és felfogását ·         meghatároztam a CPPF jöv?beni stratégiai lehet?ségeit. II.2.         A VIZSGÁLATOT VÉGZ? SZEMÉLY A vizsgálatot Varga János (Tel: 302-5010/260 mellék) végezte. II. 3.         MÃ"DSZERTAN A vizsgÃ! ¡lat a rendelkezésember bocsátott szekunder adatforrásokra épült. II.4.         A CPPF RÖVID BEMUTATÁSA A boodle Pizza Tésztagyár capital of the United region legsikeresebb éttermeinek egyike. Tulajdonosa, az amerikai Bob Payton, aki korábban Chicagóban reklámügynökként dolgozott, 1977-ben nyitotta meg els? éttermét a Crown Passage-on, melyhez az NWI biztosított pénzügyi támogatást. Az étterem gyorsan London egyik legnépszer?bb éttermévé vált, hamarosan nagy forgalmú és nyereséges lett. Két évvel kés?bb az étterem alapterülete már sz?knek bizonyult, így az átköltözött egy másik épületbe, egy jóval nagyobb alapterület? helyiségbe a Hannover Square-en. Csakúgy, mint a Crown Passage-on lév? étterem, ez is azonnali siker quint és hamarosan nagyon nyereséges... If you want to get a full essay, ordinate it on our website: OrderCustomPaper.com

If you want to get a full essay, visit our page: write my paper

No comments:

Post a Comment